Friday, April 04, 2008

12 Perhentian

Dpt jer duduk kat spot seat besi plg cun dlm LRT, aku kembali menjengah application Blogger v1.02 yg baru 2 ari lps aku install d hp SE P1i ku. Jarum jam tgn Guess hadiah besday pemberian my dearest wife dah menunjukkan angka 10:15pm. 'Stn Masjid Jamek', sora lunak driver bertauliah LRT Star berkumandang menyapaku. Dah 4 stn aku lalui rupanya dr stn Titiwangsa td. 8 stn lg utk tiba ke destinasiku, stn Tasik Sltn. Perjalanan yg mengambil masa kira2 25 - 35 minit nie dah jd rutin idopku g blk keja. Mudah, less risk n of coz, xde traffic jam. Cuma kena berhimpit la skit sbb mcm aku, ramai warga kota memilih public transport nie sbg kenderaan g keja. Makin ramai yg berdiri dpn aku. Ada gak yg curi intai aku yg tgh asyik masyuk menaip nie (berkerut beb). Intai aku ke... hp aku yg cun nie? *teet* 'Stn Cheras', dgr lg sora driver tu yg dah makin x lunak. 'Lg 3 stn', getus atiku. Sonoknya blogging camnie. Jgn sampai terlepas ke last stn, Sri Petaling dah la. But dat would b my next blog post then :p 'Tasik Sltn', at last. So guys, it seems dat my 2nd try-out s a mobile blogger has come 2 a success! Caiyok n cya very soon :)

4 comments:

mun-e said...

kewl ! ni xsabar nak usha v9 ni.. then nak post blog kate im blogging while im driving .. (sounds kewl n better than im blogging while im 'lrt'ing) hakhak.. jgn jelesh~~! ^^

One said...

:D jgn x angkat v9 tu deknon.... rugi jer bergaji besau kat datamed nie tp still pakai hp teknologi abad ke-19... wut d fish? boring!!! so ... berbunga2 la harapan kami nie d sini nak tgk hp baru kat atas meja keja deknon senin dpn nie ye... pastu kita tgk samada deknon leh x blogging while driving tu *teet*

mun-e said...

koff kofff. bersawang blog ni. setahun tak hapdet! :D

kate dah dpt laptop baru mo update..pigidah :p

p/s: please pray for me!

Louis said...

Thanks for sharing!
maybe you like to download ringtone free for mobile here:
funny ringtones,
samsung ringtones,
ringtones,

12 Perhentian

Dpt jer duduk kat spot seat besi plg cun dlm LRT, aku kembali menjengah application Blogger v1.02 yg baru 2 ari lps aku install d hp SE P1i...